Efectele consumului de cafea asupra sănătății

Cafeaua… benefică sau dăunătoare?
Efectele consumului de cafea asupra sănătății
Efectele consumului de cafea asupra sănătății

Austriecii și germanii beau în jur de 165 de litri de cafea per persoană. Dar este sănătos? Formula magică este: Vă rugăm să vă bucurați cu măsură și obiectiv. Hildegard von Bingen știa deja că cantitatea potrivită din orice este importantă pentru menținerea sănătății.

Cafeaua reprezintă aproximativ 2 căni de cafea cu filtru sau 3 căni de espresso pe zi. Iubitorii băuturii negre pot bea, de asemenea, până la 5 căni pe zi, cu o conștiință curată.
Datorită compoziției sale chimice complexe, cafeaua este unul dintre cele mai studiate alimente. Cu toate acestea, nu a fost încă posibilă cercetarea completă a acestor boabe mici. Nu în ultimul rând, din această cauză, cafeaua cu peste 2000 de ingrediente este de un interes deosebit pentru medicină și cercetare.
Am adunat studii interesante din toată lumea. Cele mai utile descoperiri sunt rezumate aici. Sfat: Următorul text a se citi în special alături de o ceașcă de cafea SONNENTOR!

Cafeaua face ca bucuria să crească pentru că ...

Ajută creierul la nevoie

În doze mici, cofeina are un efect stimulator și crește capacitatea de concentrare și depozitare în creier. Prin urmare, are un efect benefic asupra memoriei noastre. Acesta intră în fluxul sanguin prin stomac și în creierul nostru, unde oferă mai multă energie. Drept urmare, suntem mai atenți, avem un timp de răspuns mai rapid și o performanță mentală mai bună.

Dă energie vieții de zi cu zi

Cofeina crește nivelul de adrenalină din sânge. Dacă consumi carbohidrați și bei o ceașcă de cafea cu jumătate de oră înaintea activității tale sportive, îți vei crește performanța de anduranță și vei promova precizia și abilitățile motorii fine. Pe locuri, fiți gata, start!

Protejează de radicalii liberi

Antioxidanții conținuți de cafea ne protejează celulele corpului de radicalii liberi, despre care se spune că sunt responsabili de îmbătrânirea prematură a pielii, de exemplu. Aceasta înseamnă că celulele noastre rămân în formă pentru mai mult timp. Cu două căni de cafea, consumăm aproximativ 1,3 g de antioxidanți. În comparație: o banană conține 0,076 g, un măr 0,039 g, o roșie 0,032 g. Conform acestui fapt, două căni de cafea corespund 17 banane, 33 de mere sau 40 de roșii din punct de vedere al conținutului lor de antioxidanți.

Te face frumoasă

Cu un pic de cafea rece, în cel mai scurt timp pot fi făcute peelinguri și măști faciale grozave, care vitalizează țesutul conjunctiv. Pur și simplu se amestecă cu miere, ulei de măsline, gel de duș sau iaurt și se aplică pe piele, se masează, se lasă să lucreze scurt și se clătește cu apă.
Deci, există ceva adevăr în zicala:
„Cafeaua rece te face frumoasă”.

Îți face presiunea sanguină să danseze

Cofeina duce la un flux mai bun de sânge către creier. Dar numai temporar. Persoanele în vârstă adesea pot adormi mai bine cu o ceașcă de cafea seara.

Conține vitamine

O ceașcă de cafea trebuie să conțină aproximativ 11% vitamina B2, 6% vitamina B5 și 2% magneziu din doza zilnică recomandată. Asta este ceva!

Ajută digestia

O ceașcă de cafea cu filtru sau un espresso după mâncare îți ajută stomacul și intestinele.

Este iubit de trandafiri

Oricine adaugă un pic de cafea la pământul plantelor răsfață ghivece și plante de grădină. Trandafirii în special o iubesc.

Produse recomandate:

Cafea Verde

18,50 Lei

incl. 5% TVA, plus livrare

incl. 5% TVA, plus livrare

incl. 5% TVA, plus livrare

incl. 5% TVA, plus livrare

incl. 5% TVA, plus livrare

incl. 5% TVA, plus livrare

incl. 5% TVA, plus livrare