Halleluja

Utilizăm modulele cookie pentru a vă oferi cea mai bună experiență. Dacă veți continua să utilizați site-ul nostru, vom presupune că sunteți bucuroși să primiți toate cookie-urile de pe acest site. Politica de confidentialitate

Situația pandemiei Coronavirus, COVID-19, la SONNENTOR

UPDATE: 16 Martie 2020

Situația pandemiei Coronavirus, COVID-19, la SONNENTOR
Situația pandemiei Coronavirus, COVID-19, la SONNENTOR

Dragi parteneri, colaboratori, prieteni,

Având în vedere situaţia excepţională la nivel mondial de pandemie şi starea de urgenţă declarată oficial în Romania de preşedintele ţării, alaltăieri, precum şi de măsurile luate şi recomandările făcute de către executivul ţării şi de comitetul special de urgenţă, noi, cei de la SONNENTOR, am luat măsuri pentru a adapta activitatea noastră la noua situaţie generată şi monitorizăm cu atenţie evoluţia şi starea de facto pentru a continua activitatea noastră în concordanţă cu dinamica evenimentelor. Prioritară este siguranţa şi sănătatea noastră, a tuturor, fie angajaţi, fie colaboratori, fie clienţi finali ai produselor noastre.


1. Toţi angajaţii nostri trebuie să respecte ordinele, hotărârile şi recomandările publicate de către oficialităţi. În caz contrar, vor fi sanctionaţi.

2. Începând cu data de 11.03.2020 deja am luat măsuri preventive la recomandările oficialităţilor, astfel:

- cei doi angajaţi ai noştri de la depozit lucrează în ture pentru a evita pe cât posibil contactul direct între aceştia, precum am şi instituit norme de igienă mai ridicate, mai stricte şi monitorizate, adaptându-ne astfel la situaţia excepţională de pandemie. În cazul în care va fi nevoie, vom lua măsuri şi mai stricte.

- am suspendat întâlnirile de afaceri cu prezenţă fizică, întâlniri faţă-n faţă cu toţi factorii externi – parteneri, colaboratori – până în data de 21.04.2020.

- am modificat întelegerea noastră, prin contractual semnat, cu Life-Elements, partener business management, astfel ca toate activităţile de promovare şi vânzare care necesită prezenţa fizică, în persoană, să fie suspendate.

- am suspendat toate activităţile de promovare: întâlniri, prezentări produse, degustări, deschideri de magazine reprezentanţă, etc. la clienţi direcţi şi indirecţi până în data de 21.04.2020. Nimeni nu poate reprezenta SONNENTOR momentan în apariţii fizice, decât prin contact sigur şi respectând normele decretate, respectiv doar prin comunicaţii tehnologice: telefon, e-mail, video chat, socio-media, etc.

- am amânat toate întâlnirile programate la nivel de grup, cu reprezentanţii firmei “mamă” şi “soră”, din Austria şi Cehia, planificate în perioada următoare.

3. Din cauza pandemiei mondiale şi afectarea Transporturilor şi a multor altor segmente care ne afectează şi pe noi direct sau indirect, vă rugăm să aveţi întelegere cu privire la eventuale lipsuri de stoc de marfă. Facem tot posibilul ca să continuăm activitatea noastră fără a limita accesul la produsele noastre.

4. SONNENTOR continuă activitatea de procesare a produselor atât în Austria, cât şi în Cehia momentan şi avem sau s-ar putea să avem doar unele dificultăţi cu procesări de produse externalizate (în săptămâna aceasta şi în cea viitoare suntem afectaţi la uleiurile esenţiale, dar avem pe stoc în România suficiente pentru o cerinţă normală).

5. Sperăm ca situaţia de urgenţă instituită la nivelul mai multor ţări vecine, inclusiv şi în România, să nu afecteze livrarea de marfă planificată la sfârşitul lui Martie.

6. Vă rugăm în calitate de parteneri, colaboratori şi prieteni să vă adaptaţi şi Dumneavoastră activitatea la noua situaţie şi să vă conformaţi la rândul Dumneavoastră astfel ca Sănătatea şi Siguranţa fiecăruia dintre noi să primeze.


Vă garantăm că toate produsele noastre continuă să fie monitorizate cu mare atenţie de managementul calităţii precum şi că standardele noastre nu sunt afectate, ba din contra, sunt mult mai stricte în această perioadă.

Vă mulţumim pentru înţelegere,

O Primăvară Însorită!

Să trecem cu bine de această perioadă, împreună!

SONNENTOR România