Vrei o schimbare in bine? Crezi că #SePoateSiAltfel? Te-ai săturat de marile corporații, Big Pharma, etc.. și de a lucra sub constantă presiune și necontenit fără a simți o independență la locul de muncă? Vrei ca rezultatele atinse să fie apreciate? Să simți că faci parte dintr-o familie? Dacă da, alătură-te companiei noastre, cu un ecou mondial în domeniul produselor Ecologice și adevărați ambasadori ai Cooperării Echitabile și ai Economiei Binelui Comun.
Candidatul ideal:
- - Experiență minim 2-3 ani în conducere & implementare planuri de management
- - Studii superioare
- - Cunoștințe de limbă Engleză (sau Germană) la nivel avansat
- - Abilități de rezolvare a problemelor
- - Bune abilități de comunicare, negociere și management al relațiilor de afaceri
- - Pasionat de protejarea naturii și al mediului înconjurător și crede cu adevărat în principiile comerțul direct – Economia Binelui Comun
Descrierea Jobului:
- - Conducerea / managementul depozitului și al liniei de producție / procesare / ambalare
- - Coordonarea activității comerciale – vânzări & marketing
- - Inițiative de îmbunătățire continuă & implementarea bunelor practice conform ideologiei Brandului
Principalele responsabilități:
- - Coordonarea recepției și depozitării mărfii
- - Coordonarea activitatii comerciale
- - Lansarea și managementul unei linii de procesare și ambalare produse
- - Contribuie la întocmirea strategiei de marketing & a planului de acțiune în vânzari, respectarea și managementul bugetului; coordonarea și implementarea, monitorizarea și evaluarea acțiunilor de promovare; analize statistice ale vânzarilor și ale campaniilor de marketing; dezvoltarea parteneriatelor noi și întreținerea parteneriatelor existente
- - Management HR
Cerințe:
- - Responsabilitate & Seriozitate
- - Experiență în conducere și dezvoltare firmă / department minim 2-3 ani
- - Domiciliu în zona Reghin +/- 40km
- - Cunoscător de minim o limbă străină: Engleză și/sau Germană
- - Cunoașterea perfectă a aplicațiilor de editare pe calculator(MS Word, Outlook, Excel)
- - Utilizator experimentat cu programe de Gestiune și/sau ERP.
Avantaje:
- - Cunoștințe reale despre / tangente domeniul comerțului cu produse Ecologice & legislație aplicabilă domeniului
- - Rezultate concrete în istoric de coordonare, management
- - Inovativitate
Principala resonsabilitate va fi conducerea companiei într-o nouă fază - Producție/ Procesare / Ambalare.
Dezvoltarea companiei împreună cu Managing Directorul actual.
Din Toamna anului 2022, condiții EXCEPȚIONALE într-o hală nouă, modernă, independentă energetic - clădire ”verde”.
Beneficii:
- - Venit atractiv de la început, peste venitul mediu national, în funcție de experiență.
- - Creștere dinamică în funcție de adaptare și realizări - posibilitate de a ajunge la dublu în mai puțin de un an de zile!
- - Bonusuri anuale în funcție de realizări și planuri de dezvoltare implementate cu succes
- - Traininguri naționale și internaționale
Vrei să ai o carieră în domeniul Produselor Ecologice?
Vrei să rămâi în zonă, alături de familie, de cei dragi?
#SePoateSiAltfel !!!
Așteptăm să ne trimiți un CV cu poză , scrisoare de intenție și recomandări pe e-mail-ul societății: office@sonnentor.ro
sau >aici<