Suntem mândrii de lansarea conceptului de „Departament de Specialitate”, în cadrul magazinelor de profil, şi în România. Conceptul fiind implementat cu succes în Cehia şi Slovacia din 2010, urmând lansarea conceptului și în alte țări, în speță tări nevorbitoare de limba germană.
Ce înseamnă, de fapt, Departament de Specialitate?
Asemănător cu sistemul, conceptul, de Shop-in-Shop şi Corner, este o reducţie a conceptului nostru de magazine SONNENTOR în sistem franciză. Un spaţiu amenajat, în cadrul unei locaţii comerciale, unde produsele SONNENTOR sunt prezentate în modul cel mai original, împreună cu ideologia, viziunea noastră asupra comerţului tradiţional şi cinstit:
- Prezentare atractivă şi eficientă a produselor noastre pe un spaţiu redus
- Atmosferă unică şi specială
- Identitatea brandului
- Lărgirea segmentului de clienţi
- Redarea emoţiilor, simţurilor şi experienţa plantelor
- Onestitatea şi transparenţa ideologie şi a muncii noastre
- Legătura mai apropiată cu clienţii
Vrei să devii partener?
Contactează-ne pentru mai multe detalii...